Головна Мій профіль Реєстрація Вихід Вхід RSSВівторок, 24.11.2020, 04:52

Вихователь ГПД




Ви завітали на персональний сайт учителя та вихователя Копиці Валентини Анатоліївни
Меню сайту
Категорії розділу


ОСТАННІ ПУБЛІКАЦІЇ
Материалов за текущий период нет.
Мудра думка
Опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 90
Наші гості

Корисні посилання
всё что надо | мир веб-дизайна Всё для фотошопа, видео- уроки Скачать презентации Страна Мастеров     
Презентації для дітей

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 38
Показано матеріалів: 1-15
Сторінки: 1 2 3 »

На допомогу вихователям групи продовженого дня

Переглядів: 2 | Додав: valentina00 | Дата: 28.07.2017 | Коментарі (0)

1. Загальні положення1.1.    Положення складено на основі Закону України «Про освіту», Державного стандарту загальної освіти в контексті модернізації укра­їнської освіти.1.2.   Положення містить вимоги щодо оформлення календарно-тематичного планування вчителя.1.3.   Календарно-тематичне планування вчитель розробляє на кож­ний клас відповідно до навчальної програми й вимог Державного освітнього стандарту (мінімуму змісту освіти).Скачати приклад бланку Календарно-тематичного планування1.4.    Календарно-тематичне планування розробляє вчитель, роз­глядають на засіданні предметних кафедр, обговорюють на засіданні педагогічної ради, узгоджують із заступником директора з науково- методичної роботи, затверджує директор навчального закладу не піз­ніше ніж ЗО серпня.1.5.  Завдання календарно-тематичного планування:

  • визначення місця кожної теми в річному курсі й місце кожного уроку в темі;
  • визначення взаємозв’язку між окремими уроками, темами річ­ного курсу;
  • організація раціональної роботи й озброєння учнів системою знань, умінь, навичок із предмета.


1.6.    Ступінь розробки календарно-тематичного планування є кри­терієм професіоналізму вчителя.2. Структура календарно-тематичного плануванняКалендарно-тематичний план учителя передбачає такі розділи:

  • титульний лист (додаток);
  • вступна частина;
  • програмне й навчально-методичне забезпечення навчального плану;
  • основні вміння й навички, які повинні бути сформовані в учнів по закінченню курсу;
  • власне тематичне планування навчального предмета.


3. Вимоги щодо оформлення календарно- тематичного планування3.1.   Титульний лист повинен містити такі відомості:

  • найменування освітнього закладу;
  • назва документа (календарно-тематичне планування);
  • назва предмета (має відповідати назві предмета в робочому пла­ні навчального закладу);
  • навчальний рік;
  • клас;
  • річна кількість годин;
  • кількість годин на тиждень;
  • планова кількість контрольних, практичних, лабораторних робіт;
  • прізвище, ім’я та по батькові вчителя.


3.2.   На титульній сторінці мають бути записи:

  • «Розглянуто на засіданні предметної кафедри вчителів. Прото­кол № _ від      20            р.»;
  • «Обговорено на засіданні педагогічної ради. Протокол № _ від         20            р.»;
  • «Погоджено: заступник директора із навчально-виховної робо­ти»;
  • «Затверджено: директор навчального закладу, від__________ 20__ р.».


3.3.   У вступній частині необхідно вказати:

  • найменування навчального предмета (біологія, історія та ін.);
  • мету вивчення курсу;
  • завдання (освітні, розвивальні, виховні);
  • освітні технології.


3.4.    Природне й навчально-методичне забезпечення навчального плану передбачає такі відомості:

  • кількість годин на тиждень згідно з програмою;
  • реквізити програми;
  • навчально-методичні комплекси (НМК).


3.5.    Розділ «Основні вміння й навички, які мають бути сформова­ні в учнів із позакласного вивчення курсу» передбачає перерахування освітніх умінь і навичок відповідно до нормативних документів Мі­ністерства освіти і науки, молоді та спорту України.3.6.   Календарно-тематичне планування оформляють у друкованій формі, обов’язково зазначають номер і дату проведення уроку, зміст (тему) уроку, примітку.3.7.  Графа «Зміст (тема) уроку» включає:

  • загальні назви теми;
  • кількість годин, відведених на вивчення даної теми;
  • теми кожного уроку;
  • контроль по завершенню вивчення даної теми;
  • назву практичних, лабораторних, теоретичних робіт.


3.8.   У графі «Примітка» можуть міститися помітки, зроблені вчи­телем у процесі роботи з тематичним плануванням (використання додаткової літератури, зміст індивідуальних завдань для учнів, які відстають у навчанні, нетрадиційні форми роботи на уроках, індиві­дуальна діяльність, яка планується, необхідне обладнання, тип про­відної діяльності учнів на уроці, види уроків).3.9.   Зміст плану навчального курсу має відповідати змісту програ­ми, за якою організовано навчання.3.10.   Відмінність від змісту програми допускається не більше ніж на 10 %. Усі зміни необхідно вказати в плані й обгрунтувати (додаток).

Нормативно-правові документи | Переглядів: 272 | Додав: valentina00 | Дата: 21.07.2017 | Коментарі (0)



Виступ на методоб'єднанні з теми "Практикум з використанням сучасних інформаційних технологій з метою забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, нахилів"

Переглядів: 5 | Додав: valentina00 | Дата: 22.11.2014 | Коментарі (0)

     28 жовтня у нашій школі відбувся обласний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи усіх типів шк іл-інтернатів.
      Моя тема виступу: "Методи, які сприяють ефективній роботі з дітьми"

   Презентація до виступу у розділі "Новини" або "Презентації" (мої презентації)

 

 

Переглядів: 5 | Додав: valentina00 | Дата: 30.10.2014 | Коментарі (0)


    КвітиПритчу можна використати на уроках етики

Притчи | Переглядів: 658 | Додав: valentina00 | Дата: 30.11.2013 | Коментарі (0)

 
Притчу можна використати на уроках етики
Притчи | Переглядів: 626 | Додав: valentina00 | Дата: 30.11.2013 | Коментарі (0)

ПРИТЧА ПРО ГЛИНЯНИЙ ГЛЕЧИК

Притчу можна використати на уроках етики
Притчи | Переглядів: 862 | Додав: valentina00 | Дата: 30.11.2013 | Коментарі (0)

Проект 
                      ЕТИЧНИЙ КОДЕКС УКРАЇНСЬКОГО ВЧИТЕЛЯ
 Преамбула 
 Етичні засади у відносинах між людьми є основою збереження і прогресу демократичного суспільства, основою всестороннього розвитку людини. Дотримання норм моралі і професійної етики набуває у діяльності вчителя особливе значення, оскільки педагогічна діяльність має пряме відношення до майбутнього життя людини в суспільстві, її фізичного, психічного і духовного здоров’я. Ця відповідальність має бути спільною, узвичаєною, загальноприйнятою для всієї педагогічної корпорації у вигляді норм, правил і принципів професійної педагогічної етики. Розвиток і утвердження професійної етики вчителя розглядається педагогічним співтовариством як необхідна і фундаментальна засада повноцінного функціонування системи освіти та головна умова реалізації ним важливої соціально-культурної і духовної ролі в сучасному суспільстві. Вірність вимогам педагогічної моралі – справа честі і совісті вчителя, мірило його суспільної цінності і поваги, основа для самоповаги і самоствердження особистості. 
Різне | Переглядів: 345 | Додав: valentina00 | Дата: 23.11.2013 | Коментарі (0)

   Жоден учитель, попередньо не пройшовши школу сучасного педагога, не зможе оперувати відповідними знаннями, щоби полегшити навчання й покращити рівень компетенції учнів. Здається, це утопія. Але вже сьогодні, як в Україні, так і за кордоном, педагогіка масово працює над апробацією в навчальних закладах інтерактивних методів.

    Сьогодні такий вид навчання називають особистісно зорієнтованим. Воно виходить із самоцінності особистості, її духовності та суверенності. Його метою є формування людини як неповторної особистості, творця самої себе та своїх обставин.

   Визначальним для особистісно зорієнтованого навчання має бути соціокультурний діалог у системі «педагог-дитина» на основі її розуміння, прийняття й визнання. Якнайактивніше сприяють цьому інтерактивні методи навчання.

   Для чіткішого розуміння важливості інтерактивного навчання педагоги порівнюють його з відомими та раніше пасивним й активним навчанням. Якщо пасивне навчання - це репродуктивний метод, це вимога слухати та дивитись, активне - це безпосередня участь дитини у викладі матеріалу, то інтерактивне - це рівноправна взаємодія вчителя й учня. Якщо порівняти ці моделі, то можна зробити висновки про те, що за наявності певних недоліків остання модель досить ефективна.

Різне | Переглядів: 492 | Додав: valentina00 | Дата: 15.08.2013 | Коментарі (0)

  Національна програма виховання учнів 1-12 класів (проект)
Пояснювальна записка
Виховання учнів в сучасній школі здійснюється в контексті національної і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, грунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєдує інтереси особистості суспільства, держави і нації.
Повна документація по вихованню.
   
Нормативно-правові документи | Переглядів: 446 | Додав: valentina00 | Дата: 14.08.2013 | Коментарі (0)

Притчи | Переглядів: 398 | Додав: valentina00 | Дата: 04.08.2013 | Коментарі (0)

Притчи | Переглядів: 423 | Додав: valentina00 | Дата: 04.08.2013 | Коментарі (0)

Притчи | Переглядів: 480 | Додав: valentina00 | Дата: 04.08.2013 | Коментарі (0)

Притчи | Переглядів: 394 | Додав: valentina00 | Дата: 04.08.2013 | Коментарі (0)

Притчи | Переглядів: 485 | Додав: valentina00 | Дата: 04.08.2013 | Коментарі (0)

1-15 16-30 31-38
Форма входу

             
Статистика
       
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Кто on-line?
Кто нас сегодня посетил
Пошук
Погода
Календар
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Кнопка сайту

Я буду дуже вдячна, якщо ви розмістите мою кнопку у себе на сайті. 
Форма входу
Youtube канали
Сайт в каталогах
 htmlka.com — помощь блогеру Каталог webplus.info
Корисні посилання
«Методичний портал»


«Методичний портал»

    Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта. Блог <<ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ>> Сайт учителя інформатики Бройченка А.Г.
Продленка
   
Copyright MyCorp (c) 2020
Сайт створено у системі uCoz