Головна Мій профіль Реєстрація Вихід Вхід RSSП`ятниця, 20.09.2019, 17:07

Вихователь ГПД




Ви завітали на персональний сайт учителя та вихователя Копиці Валентини Анатоліївни
Меню сайту
Категорії розділу


Годинник
Мудра думка
Опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 89
Наші гості

Корисні посилання
Сайт Всё для фотошопа, видео- уроки Скачать презентации Каталог сайтов Украины Страна Мастеров     
Презентації для дітей
Учительская
«Методичний портал»

Продленка Освітній портал
Портфоліо вчителя, розробки уроків, зошити, 
підручники та інше скачати безкоштовно...
    Блог <<ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ>> Сайт учителя інформатики Бройченка А.Г.

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 34
Показано матеріалів: 1-15
Сторінки: 1 2 3 »

1. Загальні положення1.1.    Положення складено на основі Закону України «Про освіту», Державного стандарту загальної освіти в контексті модернізації укра­їнської освіти.1.2.   Положення містить вимоги щодо оформлення календарно-тематичного планування вчителя.1.3.   Календарно-тематичне планування вчитель розробляє на кож­ний клас відповідно до навчальної програми й вимог Державного освітнього стандарту (мінімуму змісту освіти).Скачати приклад бланку Календарно-тематичного планування1.4.    Календарно-тематичне планування розробляє вчитель, роз­глядають на засіданні предметних кафедр, обговорюють на засіданні педагогічної ради, узгоджують із заступником директора з науково- методичної роботи, затверджує директор навчального закладу не піз­ніше ніж ЗО серпня.1.5.  Завдання календарно-тематичного планування:

  • визначення місця кожної теми в річному курсі й місце кожного уроку в темі;
  • визначення взаємозв’язку між окремими уроками, темами річ­ного курсу;
  • організація раціональної роботи й озброєння учнів системою знань, умінь, навичок із предмета.


1.6.    Ступінь розробки календарно-тематичного планування є кри­терієм професіоналізму вчителя.2. Структура календарно-тематичного плануванняКалендарно-тематичний план учителя передбачає такі розділи:

  • титульний лист (додаток);
  • вступна частина;
  • програмне й навчально-методичне забезпечення навчального плану;
  • основні вміння й навички, які повинні бути сформовані в учнів по закінченню курсу;
  • власне тематичне планування навчального предмета.


3. Вимоги щодо оформлення календарно- тематичного планування3.1.   Титульний лист повинен містити такі відомості:

  • найменування освітнього закладу;
  • назва документа (календарно-тематичне планування);
  • назва предмета (має відповідати назві предмета в робочому пла­ні навчального закладу);
  • навчальний рік;
  • клас;
  • річна кількість годин;
  • кількість годин на тиждень;
  • планова кількість контрольних, практичних, лабораторних робіт;
  • прізвище, ім’я та по батькові вчителя.


3.2.   На титульній сторінці мають бути записи:

  • «Розглянуто на засіданні предметної кафедри вчителів. Прото­кол № _ від      20            р.»;
  • «Обговорено на засіданні педагогічної ради. Протокол № _ від         20            р.»;
  • «Погоджено: заступник директора із навчально-виховної робо­ти»;
  • «Затверджено: директор навчального закладу, від__________ 20__ р.».


3.3.   У вступній частині необхідно вказати:

  • найменування навчального предмета (біологія, історія та ін.);
  • мету вивчення курсу;
  • завдання (освітні, розвивальні, виховні);
  • освітні технології.


3.4.    Природне й навчально-методичне забезпечення навчального плану передбачає такі відомості:

  • кількість годин на тиждень згідно з програмою;
  • реквізити програми;
  • навчально-методичні комплекси (НМК).


3.5.    Розділ «Основні вміння й навички, які мають бути сформова­ні в учнів із позакласного вивчення курсу» передбачає перерахування освітніх умінь і навичок відповідно до нормативних документів Мі­ністерства освіти і науки, молоді та спорту України.3.6.   Календарно-тематичне планування оформляють у друкованій формі, обов’язково зазначають номер і дату проведення уроку, зміст (тему) уроку, примітку.3.7.  Графа «Зміст (тема) уроку» включає:

  • загальні назви теми;
  • кількість годин, відведених на вивчення даної теми;
  • теми кожного уроку;
  • контроль по завершенню вивчення даної теми;
  • назву практичних, лабораторних, теоретичних робіт.


3.8.   У графі «Примітка» можуть міститися помітки, зроблені вчи­телем у процесі роботи з тематичним плануванням (використання додаткової літератури, зміст індивідуальних завдань для учнів, які відстають у навчанні, нетрадиційні форми роботи на уроках, індиві­дуальна діяльність, яка планується, необхідне обладнання, тип про­відної діяльності учнів на уроці, види уроків).3.9.   Зміст плану навчального курсу має відповідати змісту програ­ми, за якою організовано навчання.3.10.   Відмінність від змісту програми допускається не більше ніж на 10 %. Усі зміни необхідно вказати в плані й обгрунтувати (додаток).

Нормативно-правові документи | Переглядів: 147 | Додав: valentina00 | Дата: 21.07.2017 | Коментарі (0)


    КвітиПритчу можна використати на уроках етики

Притчи | Переглядів: 504 | Додав: valentina00 | Дата: 30.11.2013 | Коментарі (0)

 
Притчу можна використати на уроках етики
Притчи | Переглядів: 434 | Додав: valentina00 | Дата: 30.11.2013 | Коментарі (0)

ПРИТЧА ПРО ГЛИНЯНИЙ ГЛЕЧИК

Притчу можна використати на уроках етики
Притчи | Переглядів: 673 | Додав: valentina00 | Дата: 30.11.2013 | Коментарі (0)

Проект 
                      ЕТИЧНИЙ КОДЕКС УКРАЇНСЬКОГО ВЧИТЕЛЯ
 Преамбула 
 Етичні засади у відносинах між людьми є основою збереження і прогресу демократичного суспільства, основою всестороннього розвитку людини. Дотримання норм моралі і професійної етики набуває у діяльності вчителя особливе значення, оскільки педагогічна діяльність має пряме відношення до майбутнього життя людини в суспільстві, її фізичного, психічного і духовного здоров’я. Ця відповідальність має бути спільною, узвичаєною, загальноприйнятою для всієї педагогічної корпорації у вигляді норм, правил і принципів професійної педагогічної етики. Розвиток і утвердження професійної етики вчителя розглядається педагогічним співтовариством як необхідна і фундаментальна засада повноцінного функціонування системи освіти та головна умова реалізації ним важливої соціально-культурної і духовної ролі в сучасному суспільстві. Вірність вимогам педагогічної моралі – справа честі і совісті вчителя, мірило його суспільної цінності і поваги, основа для самоповаги і самоствердження особистості. 
Різне | Переглядів: 252 | Додав: valentina00 | Дата: 23.11.2013 | Коментарі (0)

   Жоден учитель, попередньо не пройшовши школу сучасного педагога, не зможе оперувати відповідними знаннями, щоби полегшити навчання й покращити рівень компетенції учнів. Здається, це утопія. Але вже сьогодні, як в Україні, так і за кордоном, педагогіка масово працює над апробацією в навчальних закладах інтерактивних методів.

    Сьогодні такий вид навчання називають особистісно зорієнтованим. Воно виходить із самоцінності особистості, її духовності та суверенності. Його метою є формування людини як неповторної особистості, творця самої себе та своїх обставин.

   Визначальним для особистісно зорієнтованого навчання має бути соціокультурний діалог у системі «педагог-дитина» на основі її розуміння, прийняття й визнання. Якнайактивніше сприяють цьому інтерактивні методи навчання.

   Для чіткішого розуміння важливості інтерактивного навчання педагоги порівнюють його з відомими та раніше пасивним й активним навчанням. Якщо пасивне навчання - це репродуктивний метод, це вимога слухати та дивитись, активне - це безпосередня участь дитини у викладі матеріалу, то інтерактивне - це рівноправна взаємодія вчителя й учня. Якщо порівняти ці моделі, то можна зробити висновки про те, що за наявності певних недоліків остання модель досить ефективна.

Різне | Переглядів: 395 | Додав: valentina00 | Дата: 15.08.2013 | Коментарі (0)

  Національна програма виховання учнів 1-12 класів (проект)
Пояснювальна записка
Виховання учнів в сучасній школі здійснюється в контексті національної і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, грунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєдує інтереси особистості суспільства, держави і нації.
Повна документація по вихованню.
   
Нормативно-правові документи | Переглядів: 354 | Додав: valentina00 | Дата: 14.08.2013 | Коментарі (0)

Притчи | Переглядів: 301 | Додав: valentina00 | Дата: 04.08.2013 | Коментарі (0)

Притчи | Переглядів: 337 | Додав: valentina00 | Дата: 04.08.2013 | Коментарі (0)

Притчи | Переглядів: 357 | Додав: valentina00 | Дата: 04.08.2013 | Коментарі (0)

Притчи | Переглядів: 311 | Додав: valentina00 | Дата: 04.08.2013 | Коментарі (0)

Притчи | Переглядів: 330 | Додав: valentina00 | Дата: 04.08.2013 | Коментарі (0)

Притчи | Переглядів: 289 | Додав: valentina00 | Дата: 04.08.2013 | Коментарі (0)

1-15 16-30 31-34
Форма входу

             
Статистика
       
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Кто on-line?
Кто нас сегодня посетил

Зарег. на сайті

Всього: 813
Нових за місяць: 4
Нових за неділю: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0

Из них

Адміністраторів: 1
Модератор форума:
Перевірених: 0
Звичайних юзерів: 812

Із них

Хлопчиків: 109
Дівчаток: 704

Пошук
Погода
Календар
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Кнопка сайту

Я буду дуже вдячна, якщо ви розмістите мою кнопку у себе на сайті. 
Флеш-гра "П'ятнашки"
Сайт в каталогах
 Каталог сайтов. Зарегистрировать сайт бесплатно в каталог сайтовКаталог - Сайти шкіл та освітніх закладів  Вихователь ГПД htmlka.com — помощь блогеру Каталог webplus.info
Корисні посилання
«Методичний портал»


«Методичний портал»

Копиця Валентина Анатоліївна  2019
Сайт створено у системі uCoz

         Матеріал, виставлений на сайті, узятий з відкритих джерел і використовується виключно в некомерційних цілях.