Етика 6 клас. Мета: відновити знання, здобуті учнями в 5 класі, пригадати, що таке етика, мораль, етикет, звичай, традиція; підвести учнів до висновку про необхідність вивчення етики, познайомити дітей з історією виникнення моралі; поговорити про те, що означає дотримуватися норм етикету в повсякденному житті.
Мета: познайомити дітей із ключовими поняттями уроку; з’ясувати відмінності між поняттями «вчинок», «моральний учинок» і «подвиг»; учити дітей обдумувати свої вчинки, їхні наслідки; мати здоровий глузд і бути розсудливими; оцінювати вчинки, порівнюючи їх моральними нормами.
Урок 3. Як наші вчинки впливають на наше життя (Додається до уроку презентація у розділі "Презентації") Мета: познайомити дітей із ключовими поняттями уроку; з’ясувати відмінності між поняттями «вчинок», «моральний учинок» і «подвиг»; учити дітей обдумувати свої вчинки, їхні наслідки; мати здоровий глузд і бути розсудливими; оцінювати вчинки, порівнюючи їх моральними нормами.
Мета: пояснити, для чого потрібно вивчати етику; визначити зміст ключових понять уроку; розібрати етикетні правила знайомства; схарактеризувати взаємозв’язок між етикою і духовним світом людини.
Мета: формування в учнів ціннісного ставлення до Батьківщини, розширення поняття «мужність», розкрити його на прикладах, виявлених нинішніми захисниками України, на героїці боротьби за незалежність і цілісність держави; розвиток почуття гордості за свій народ та проявлений героїзм воїнів – захисників; виховання почуття патріотизму та національної гідності, любові до рідного краю, розуміння своєї причетності до подій, що відбуваються в Україні.
Мета: формувати уявлення учнів про школу, розкрити важливість навчання у житті людини, розвивати пам'ять, мислення, мовлення, уяву; виховувати наполегливість, старанність, бажання вчитися.
Мета: познайомити з правилами ввічливості і делікатності, виховувати повагу до людей і доброзичливе ставлення один до одного, розвивати вміння аналізувати власні вчинки, формувати вміння уважно слухати музику, давати моральну оцінку її змісту, підвищувати рівень згуртованості колективу.
Година спілкування для 1 класу. Гра "Правовий букварик" Мета: формувати правові знання школярів; розвивати у дітей вміння уважно слухати розповідь вихователя, пам'ять, мислення, розуміти зміст запитань та відповідей, вчити аналізувати, міркувати, зіставляти, робити висновки, корегувати мову дiтей, розширювати їх кругозір, збагачувати словниковий запас, формувати бажання вміти захищати свої права, вчити розуміти те, що діти, так як і дорослі мають право на захист своїх інтересів; виховувати дружні взаємини, чесність, толерантність, впевненість у собі, любов до Батьківщини.
Мета: ознайомити дітей з національними символами Батьківщини; формувати пізнавальний інтерес учнів; розвивати почуття патріотизму; виховувати повагу до державних символів України.