Етика 6 клас Мета: формувати усвідомлене розуміння ключових понять теми; виховувати бережливе ставлення до свого життя і життя інших людей; на прикладах із літератури, музичного мистецтва з’ясувати, що означає «любити життя»; у чому виявляється сила духу людини.
Етика 6 клас Мета: сформувати в учнів уявлення про ключові поняття теми; виділити головне значення духовних потреб і їх перевагу над матеріальними; виховувати в дітей прагнення до самовдосконалення.
Етика 6 клас. Мета: відновити знання, здобуті учнями в 5 класі, пригадати, що таке етика, мораль, етикет, звичай, традиція; підвести учнів до висновку про необхідність вивчення етики, познайомити дітей з історією виникнення моралі; поговорити про те, що означає дотримуватися норм етикету в повсякденному житті.
Урок 3. Як наші вчинки впливають на наше життя (Додається до уроку презентація у розділі "Презентації") Мета: познайомити дітей із ключовими поняттями уроку; з’ясувати відмінності між поняттями «вчинок», «моральний учинок» і «подвиг»; учити дітей обдумувати свої вчинки, їхні наслідки; мати здоровий глузд і бути розсудливими; оцінювати вчинки, порівнюючи їх моральними нормами.
Мета: пояснити, для чого потрібно вивчати етику; визначити зміст ключових понять уроку; розібрати етикетні правила знайомства; схарактеризувати взаємозв’язок між етикою і духовним світом людини.
Мета: вчити пояснювати взаємозв'язок фізичного і духовного здоров'я людини; наводити приклади шкідливих звичок, характеризувати їх з позицій фізичного і морального здоров'я; формувати розумне ставлення до природи та здорового способу життя; виховувати нове екологічне мислення й екологічну свідомість особистості.
Контрольна робота з теми " Чим керується людина у вчинках та поведінці". 5 клас
Мета: закріпити знання з теми, виявити рівеньпрактичних навичок з правил етикету; розвивати вміння утверджувати свою думку, моделювати ситуації, знаходити шляхи їх розв’язання; виховувати любов до пізнання, самовдосконалення, моральної культури, шляхетності, толерантності.