Головна Мій профіль Реєстрація Вихід Вхід RSSСубота, 08.08.2020, 16:14

Вихователь ГПД




Ви завітали на персональний сайт учителя та вихователя Копиці Валентини Анатоліївни
Меню сайту
Категорії розділу


ОСТАННІ ПУБЛІКАЦІЇ
Материалов за текущий период нет.
Мудра думка
Опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 90
Наші гості

Корисні посилання
всё что надо | мир веб-дизайна Всё для фотошопа, видео- уроки Скачать презентации Страна Мастеров     
Презентації для дітей

Каталог статей

Головна » Статті » Різне

У категорії матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Проект 
                      ЕТИЧНИЙ КОДЕКС УКРАЇНСЬКОГО ВЧИТЕЛЯ
 Преамбула 
 Етичні засади у відносинах між людьми є основою збереження і прогресу демократичного суспільства, основою всестороннього розвитку людини. Дотримання норм моралі і професійної етики набуває у діяльності вчителя особливе значення, оскільки педагогічна діяльність має пряме відношення до майбутнього життя людини в суспільстві, її фізичного, психічного і духовного здоров’я. Ця відповідальність має бути спільною, узвичаєною, загальноприйнятою для всієї педагогічної корпорації у вигляді норм, правил і принципів професійної педагогічної етики. Розвиток і утвердження професійної етики вчителя розглядається педагогічним співтовариством як необхідна і фундаментальна засада повноцінного функціонування системи освіти та головна умова реалізації ним важливої соціально-культурної і духовної ролі в сучасному суспільстві. Вірність вимогам педагогічної моралі – справа честі і совісті вчителя, мірило його суспільної цінності і поваги, основа для самоповаги і самоствердження особистості. 
Різне | Переглядів: 327 | Додав: valentina00 | Дата: 23.11.2013 | Коментарі (0)

   Жоден учитель, попередньо не пройшовши школу сучасного педагога, не зможе оперувати відповідними знаннями, щоби полегшити навчання й покращити рівень компетенції учнів. Здається, це утопія. Але вже сьогодні, як в Україні, так і за кордоном, педагогіка масово працює над апробацією в навчальних закладах інтерактивних методів.

    Сьогодні такий вид навчання називають особистісно зорієнтованим. Воно виходить із самоцінності особистості, її духовності та суверенності. Його метою є формування людини як неповторної особистості, творця самої себе та своїх обставин.

   Визначальним для особистісно зорієнтованого навчання має бути соціокультурний діалог у системі «педагог-дитина» на основі її розуміння, прийняття й визнання. Якнайактивніше сприяють цьому інтерактивні методи навчання.

   Для чіткішого розуміння важливості інтерактивного навчання педагоги порівнюють його з відомими та раніше пасивним й активним навчанням. Якщо пасивне навчання - це репродуктивний метод, це вимога слухати та дивитись, активне - це безпосередня участь дитини у викладі матеріалу, то інтерактивне - це рівноправна взаємодія вчителя й учня. Якщо порівняти ці моделі, то можна зробити висновки про те, що за наявності певних недоліків остання модель досить ефективна.

Різне | Переглядів: 456 | Додав: valentina00 | Дата: 15.08.2013 | Коментарі (0)

Різне | Переглядів: 617 | Додав: valentina00 | Дата: 04.08.2013 | Коментарі (0)

Форма входу

             
Статистика
       
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Кто on-line?
Кто нас сегодня посетил
Пошук
Погода
Календар
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Кнопка сайту

Я буду дуже вдячна, якщо ви розмістите мою кнопку у себе на сайті. 
Форма входу
Youtube канали
Сайт в каталогах
 htmlka.com — помощь блогеру Каталог webplus.info
Корисні посилання
«Методичний портал»


«Методичний портал»

    Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта. Блог <<ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ>> Сайт учителя інформатики Бройченка А.Г.
Продленка
   
Copyright MyCorp (c) 2020
Сайт створено у системі uCoz